About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Wednesday, 6 August 2014

Berhabuk!

Assalamualaikum semua.. :)
walawehhhhh. lama giloss tak menaip. kehkehkeh
selamat hari raya semuaaa. Sekarang ni tengah cuti semester. Niat di hati nak kurus kan badan. Tapi harammmmm. Hari2 melantak nasi jugak. kohkohkoh untuk sekian kalinya misi kurangkan isi padu gua gagal di tgh jalan. Dah alang-alang menulis ni, aku nk habaq yg aku dah masuk 3rd year. Sem lepas aku berjaya memboloskan diri dengan jayanya. Tapi tak dak la jaya sangat pun. Bagi aku sem4 paling mencabar sekali. Macam2 masalah mai time nak exam pulak tu. Sem4 ni jugak aku pecah rekod kena duk kat luaq kelas sebab mai lambat. kahkahkah mana nak boleh elak. Aku dengan lambat berpisah tiada.
Nak di jadikan cerita jugak aku ada dua orang lecturer yang mmg tak suka orang mai lambat. Kira kena mai on time la. Lambat kena kunci duk kat luaq lepas tu kena marah. Gila hg, aku pagi2 marathon kot dari parking moto p kelas. Mau pulak hari yang ada kelas kat tempat lain lepas tu ada kelas lecturer garang tu. Aje ngan yeee. Lari tak cukup tanahhhhh oiiii. Lepas tu ada lab. Perghhh petang2 pukul2 sampai pukul6 nak paksa diri buat experiment. Itu cabaran bhaiii.Tapi ikut jugak ada yang experiment balik awai. Experiment kat lab panas2 tu boleh telan lagi. Nak kena buat lab report yang malas tu. Macam biasa copy paste senior punya. kahkahkah
Untuk next sem pulak kena ambik statistics. *menangis sat*
Dulu mula2 masuk aku kena belajar calculus lepas tu advance calculus. Masa tu memang tak paham apa. Nk jumpa no sikit punya payah. Nasib lecturer tu baik. Sebab tu kot aku lepas jugak paper tu. kahkah
akhir kata terimalah pantun dari gua.
naik moto dengan pak ya,
selamat hari rayyyaaaa.

yang benar,
AY-Azimah Yusoff

No comments:

Post a Comment