About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Sunday, 2 June 2013

Dugaan..Dugaan



Assalamualaikum!
Wow..seminggu tak update blog! Dalam seminggu ni macam-macam jadi kat aku! Mula-mula printer jahanam.Ink tak detect lepas tu phone aku rosak tak boleh nak touch.Duk esok tu pulak helmet hilang kat dewan kuliah.Bab printer dgn fon tu aku boleh terima lagi.Bab helmet tu mmg aku hanginnn gila.Apa ke bodo orang yg curi tu.Dah nak exam pun mencuri lagi.Tak takut ka kepala berasap/tak boleh jawab exam ka?nak kata tak cerdik macam tak logik.Melayang RM40 gua.ceitttt! memang aku sumpah macam2 la.Menyusahkan orang betoiiiii.Kalau dapat mau jijak2 ja kepala orang lagu tu.

Tapi ada yang lagi best ni.Malam khamis tu aku baru habis exam practice engineering,aku pun terus balik bilik sebab nak tido letih.Tiba-tiba kawan dari aras bawah kol. 

Kawan: Cici ada barang yang tak daftar tak?bawak sorok cepat ada spotcheck!nanti depa rampas.
Aku: haaa??spotcheck kejadah apa pulak?
Kawan: tak tau.tapi kat block laki dah kena!

Oke.aku bawa pembakar roti,printer,serika n laptop.Yang best tu semua aku tak daftar.kahkah
Secara logiknya kalau kena cekup kena denda RM50 untuk 1 barang.RM50X4=RM200. Disebabkan aku bukan anak orang kaya aku pun bawak lari semua barang dengan roommate.Depa pun sama ja macam aku tak daftar jugak.Bayangkan la usung semua benda tu turun bawah lari macam orang gila.Wa rasa macam pelarian bebb! Nasib baik bf roommate aku ada kereta.Kami pun simpan la semua barang dalam kereta dia.phewwwww aku kira oke la boleh sorok dalam kereta.Budak cina bawak sorok barang naik basikal.hahahaha yang best tu dah sampai bawah baru roommate tegoq.
“ima..ima pakai baju tido”.malunyaaaaaaaaaaaaa!nampak x aku punya gabra sampai tak pikiaq dah pakai baju apa.Pakai tudung terus lari ja.hahaha

Dah habis sorok barang tu kami pun naik.Tunggu punya tunggu xdak jugak orang mai bt spotcheck.Rupanya dah lama habes!depa buat sampai aras2 ja!aku duk aras3.hampeeehhh
Aku terpikir jugak.Kira bodo jugak aku ni boleh ja aku buh barang dalam loker,kunci lepas tu keluar la p mana-mana.hadoiiiiiiiiii dah naik baru tpikir.memang zzzzZZZzzzz!epic fail!

p/s:dugaan2..sabarrrr!


yang benar
cikcikedis


 

2 comments:

  1. baju tidur ahhahhaa....adeihh.yelah dah kelam-kabut kan mana nak perasan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..main lari ja.x tengok dah kiri kanan

      Delete