About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Sunday, 12 May 2013

USM Style-Awesome Week!

Assalammulaikum!
ehemmm esok dah mula kelas malam ni boleh duk update blog pulak kannnn.Alhamdullilah sepanjang minggu ni aku berjaya mengisi masa aku yang 24jam tu dengan aktivi yang terbaikkk.Selalunya tido study ja kerja aku.hoho

1)Multicultural Fair & Food Fair

best jugak multicultural fair ni.Dalam semua orang duk heboh rasist la apa kejadah la USM-Kejut buat event yang libatkan semua kaum untuk jadi ajk/peserta.Such a awesome event.Sebab cina,melayu,india, semua bagi komitmen yg tinggi.Congratz guys! :)

melawat booth pelbagai bangsa!gua kan YB.gua melawat ja.haha

AJK booth korea tak bagi gua cuba.sedeeeehhhh :(


malam pulak ada fashion show+tarian kebudayaan n etc!

 2)Netball MIMATES

aku main netball balik?percaya ja la ye.wahaha dasyat kan! perghhh penat gila kot main 2game  straight.Habes sengai-sengai badan dengan warming up pun macam hampehh.haha tapi alhamdulillah dapat no2! memang la no2 sebab ada 3 group ja yang btanding.haha





3)Shopping + Study + Makan
teman kawan shopping habeskan boucher.Aku punya boucher?dah habis berkurun dah aihhh

buang tebiat di hari ahad.haha pagi buta dah kerabat tangga library! at least hari ni lebih rajin dari semalam kannn?

ranap duit kat SR + duk pekaya SR!
p/s:minggu depan ada 2 ketoi test.Memang jadi zombi abadi la aku!#teriakkk dalam hati yang paling dalam#
 
yang benar
cikcikedis

No comments:

Post a Comment