About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Thursday, 9 May 2013

USM Style-Polymer In Wonderland!

Assalamualaikum!
hari ni aku nak cerita pasai dinner hari tu a.k.a polymer night! makanan dia perghhhhhhhh sedap tu tak dak dah la. Tempat dinner tu kat Safira Golf Club kot.Ntah la aku pun dah lupa nama tempatnya sebab focus utama aku makanan ja.wahaha
Masa dinner tu aku kena duduk sebelah laki. Ayah dia orang yang hebat kira macam penceramah jugak la.*ceramah ayah dia best banyak info boleh dapat* sebab tak cukup tempat jadi kena duduk sekali la duduk dengan budak cina sekali.Dalam hati duk cakap "rugi aihhh bayaq 50henggeeet kalau ambik banyak mesti kena bahan punya". Elok-elok ja MC tu cakap ok first year boleh ambik makanan aku dulu-dulu yang bangun.wahaha teruk gila.Ambik bergunung ni makanan haha.aku ingat aku dah habis teruk dah rupanya budak laki yang duk semeja dengan kami tu siap bawak tupperware lagi. Gila punya tak malu.HAHAHA

stage!


budak cina yang duk semeja dengan aku.depa ni kaki game semua


gambar 1 meja.

motif uplod gambar ni?sila focus yang sebelah kanan sekali! sangat stylo mai dinner!haha awesome!


persembahan 1st year!

acapella yang tak menjadi sebab tak dak mike!! hampeh penat belatih


abg/kakak 4th year! deabakk

punya nak masuk dalam gambar habes tolak kepala orang.haha

p/s:dinner yang awesome! thanks untuk kakak/abang 3rd year yng susah2 organize dinner ni! :)

yang benar
cikcikedis

2 comments: