About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Thursday, 2 May 2013

Berniaga pulak!

Assalamualaikum!
walaupun cerita ni dah basi nak update jugak! sebab penat dia masih terasa sampai tulang sum-sum! hahaha minggu lepas aku kena berniaga untuk melengkapkan tugasan sebagai pelajar yang mengambil subjek Teras Keusahawan! #ayat lengkap aku bagi.amekaww!#.
Sangat-sangat la letih sebab nak selang seli dengan team jaga booth dari 10pagi-10malam.Gila bapak punya penat! dengan kelas yang berdereeettt lagi.Lebih awesome expo ni 2hari. Balik bilik teruss bummmmm loncat atas katil.Nasib baik dapat team yang ok and sporting boleh la aku curi-curi tulang sikit! :) Malam pulak ada malam kebudayaan K-ko! memang penuh la dewan yang serba kecik tu.Walaupun letih tapi seronok tau.Dapat la rasa macam orang kat pasar malam yang duk terjerit-jerit panggil orang beli tu. #trust me, i'am an engineer# hahaha

Masa expo ni kami jual baju laki!aku ingat tak laku sebab laki macam tak suka shopping.Tapi letak-letak ja baju jersey tu berebut macam goreng pisang.haha kami play safe sebenarnya.Tak bawak keluar modal apa pun cuma deal dengan kawan yang memang ada bisness baju. #bijak tak?#

psstttttt gambar tak dak! takdan nak transfer dah p delete! mat ngoii betoi aku ni
yang benar
cikcikedis




No comments:

Post a Comment