About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Sunday, 17 March 2013

STPM gempak!

Assalammualaikum..
Alhamdulillah..seronok dengar result kwan-kawan STPM.Kebanyakkannya dapat 3.0 ke atas.Hebat gila la.Setahu aku, STPM tu lagi payah dari matrik.Sebab depan kena belajaq 2tahun untuk ambil exam.Kalau matrik belajar sikit exam dah.Apa-apa pun semoga depa semua berjaya dapat kos yang depa nak.Mana tau masuk USM boleh jadi junior aku.Dapat la aku merasa membuli junior.muehehe
semoga kejayaan milik kita bersama.

Ucapan rasmi aku untuk kawan2 STPM *hambeekk kau rasmi teruss..hahaha*
:semoga anda berjaya menjejakkan kaki ke alam U dan semoga menderita seperti gueeeee di sinnii..haha Sebelum masuk U bersedialah mental dan fizikal.Mental untuk semangat menghadapi cabaran di tempat baru dan fizikal untuk berjalan berbatu jauhnya utk ke kelas dalam masa 1 hari..hahaha selamat maju jaya! :)

gambar ni tak da kaitan pun.gua saja letak sebab gua suka kaler-kaler..muehehe
yang benar
cikcikedis

2 comments:

  1. mimi 3.67,wardah 3.84,chot 3.83,mardhiah 3.4 somthing. aku jeles weyhh !!!

    ReplyDelete