About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Friday, 1 February 2013

Meng-gila masa study week!

Assalamualaikum! peacee yooo..
lama tak update blog.Alhamdulillah,exam semua dah habis.Dah dekat 2 minggu dah cuti sem tapi tak dak masa nak update blog.huhu

Study week kali ni aku rasa paling sadis sekali.Sebab orang lain semua dah balik tapi aku kena tunggu seminggu gap untuk last paypeeerrr aku.Bayangkan aras aku ada dalam 18 bilik lagu 2 yang menyala lampu cuma 3 or 4 bilik ja.Sengap macam apa ja.Seram pun ada.Exam pun boleh tahan "senang".Alhamdulillah,macam biasa yang baca semua tak masuk! memang aku lawan sengih la dengan kertas 2.Sedih tu memang ada,tapi salah aku jugak sebab tak buat preparation! lagi 2 3 hari nak exam baru kalut cari nota.Haaa hammbeeeekkkk!

Dalam duk study week yang tak dak masa dah tu,boleh pulak aku p layan runningman mau tak mau punya lepas tu turun kafe memang tak ingat dunia punya duk makan..hahaha orang kata makan itu perlu!







Sebenarnya aku kemas baju ni seminggu sebelum aku balik.keroohhhhh kerooohh nampak tak semangat waja aku tu?USM pelik sikit.Cuti sem kena hangkut semua barang bawak balik or tinggal kat stor.Kira kena kosongkan bilik tu macam mula-mula masuk la.Aku yang lurus lagi straight ni memang ikut peraturan.











Kotak yang aku nak simpan barang tu dah rosak belubang. So aku pun apa lagi buat cerdik aku la.



 At first, feel like an engineer and want to shout “trust me,i’am engineer”.Last-last baru perasan buku untuk last paper pun aku terhummbannn sekali dalam tu.Macam biasa la, p kopak balik la kotak yang aku balut tu.Adoi,lengai betoi la. :’(

 Time study week tu aku sempat lagi p jalan-jalan pusing pekan ;P
 p/s:sekarang ni sibuk jaga kedai ayah!next entry yaa..bubbyeee!


yang benar
cikcikedis

No comments:

Post a Comment