About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Thursday, 20 December 2012

Test Punya Cerita!

Assalamualaikum! :D

hari ni boleh di kategori hari yang tak dak luck! haha oke..hari ni aku ada test material engineering.Semua ada 10 bab.Disebabkan emosi aku tak stabil malam tu aku cuma baca 2bab ja.Secara logiknya, nak p jawab menatang apa kannn?aku co0l lagi.Pagi tadi pulak aku tlewat bangun.haissshhh tempat yang aku nak p jawab test tu dalam 3km dari desa aku dan yang lagi best aku seorang PENJALAN KAKI yang terhormat! masa duk jalan macam ribut jumpa la sorang budak kuliah aku ni.Kami pun jalan dengan suka hati + gosip macam-macam.Elok-elok sampai dekat dewan utama tiba-tiba dengar orang duk jerkah-jerkah lepas tu dia cakap "saya akan kunci pintu sekarang,sapa lewat jangan harap boleh masuk jawab test". Tak sampai 30seconds lepas dia cakap dengaq bunyi orang kunci pintu dari dalam.Aku dengan kawan kuliah tu lari p pintu paling hujung terus lompat masuk!hahahaha

lompat-lompat ja masuk lecturer dah tunggu depan  pintu sambil geleng kepala aku pun mahaaaaappppppp Dr..tak sengaja nak lewat! muehehehe di sebabkan aku lewat.Aku dapat tempat paling depan! peeewiiitt cabaran weh aku baru duk bajet nak tiru.Yang jaga test tu pun skema gila duk pusing depan belakang kiri kanan aku.Nak minta tolong orang sebelah pun tak boleh!dah la aku baca 2bab ja.Tu pun bukan ingat semua.aiseyyyy! macam teruk ja future gua. wish me luck ya kawan2 XD

Hampa nampak x tebai ya amat2.Mana gua mampu ingat semua '==



yang benar
cikcikedis


2 comments:

  1. lawakkkk... terus lompat masok pastu dr geleng kepala... hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hala..lompat2 Dr.Jai ada belakang pintu..nasib baik dia geleng ja.dia x halau keluar..hahaha

      Delete