About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Monday, 17 December 2012

Minggu Yang Serabut!

Assalamualaikum semua

ok ni tak lawak..hari ni aku rajin nak update blog!haha minggu ni aku ada 2test sebelum meloloskan diri ke minggu study week.Bagi aku test,exam,quiz semua susah.Semua kena persiapan yang cukup.Memandangkan aku ni ehemmmmm pelajar malas harapan bertambah-tambah la susah tu.Tengok nota rasa macam tak pernah belajar padahal lecturer dok pong-pang kat lecture hall tu berjam2. 

Baru ni kena panggil dengar ceramah JPA. Pegawai yang bagi ceramah tu habaq "all of you must get 3.0 and above or your scholarship will be terminate! choose the way that you want" 
Seriat darah aku dengaq dia kata macam tu. Dengan main banyak kat sini boleh ka aku dapat 3.0 ke atas? *wish me luck* 

Setiap kali lepas test/quiz mesti aku macam ni! insaf kejap ja! muehehe

 keadaan aku sekarang! :'( tolang doakan aku ye!



 p/s:arghhhhhhh aku sebenarnya tengah serabut! merepek2 ja aku taip ni..muehehe
yang benar
cikcikedis

No comments:

Post a Comment