About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Friday, 16 November 2012

Jalan-Jalan Penang!


Assalamualaikum semuaaa! salam jumaat! fuhhhhhhhhhhhhhh3..berhabuk sudah blog aku...  oke! sekarang ni aku cuti midsem! dengaq macam hebat kan?cuti seminggu ja pun..alahai nak qodo tido pun tak sempat! btw, 2 3 hari lepas aku ada la p pusing-pusing penang dengan saudara-saudari cikeboommm cikebommmm!haha maksud aku dengan family makngah aku la.Walaupun aku anak jati penang *bukan anak mami* banyak jugak tempat-tempat yang aku tak habes round lagi.

Bukit Bendera!
Harga tiket aku cuma RM4.00! sebab aku guna matrik card.Kira dapat diskaun la *seeeeee..murah kan?gunakan matrik card anda di sini!! * tapi aku tak bawak keluar 1sen pun semua di tanggung beressssss!hehe 



tiket! *sumber google


serius tinggi! bedegung telinga!




penang 2012!

makngah,pakngah,sepupu,sister n young brother!

senyum sokmo!

sila focus kasut aku yang cun tu..hahaha ini namanya fesyen penoreh getah!

eheeeemmmmmm..ni tunang aku! hensem kan?muahaha sepupu lelaki sulung dalam family! selalu kena buli dgn dia '= =

terasa buruk ! :P

again! :)

siblings!
Nasi Kandar Line Clear (Tanjung)


Dah penat jejalan ada pulak special request dari sepupu nak makan nasi kandar..di sebabkan semuanya freee aku pun layaaannnnnn..zasssssssss!


sumber google!


memang lazatttttt!






THANK YOU SO MUCH TO AZWAN AZHARI!dia yang menangkap semua gambo ni! last-last baru perasaan gambo die paling sikit! hahaha
p/s: woooooooo.. seronok cuti sem kali ni! duppp..dapp..duppp dappp..haha

yang benar
cikcikedis

2 comments: