About me

My photo
Parit Buntar!, Penang, Malaysia
Bathroom singer,engineer to be,Bachelor of Polymers Engineering(USM),Ex-KMPPian (batch 2011/2012),Ex-SMK SBP(2006-2010), Kalau rasa plastik abadi jangan muncul depan aku. email: zara_madinah@yahoo.com.my

Tuesday, 9 October 2012

Minat Baru!

Assalamualaikum semua! :D

entry sebelum ni sedih kan? sedih la sangat!! hari ni aku nak kongsi minat baru aku. Aku sekarang ada masa terluang ja suka lukis doodle. Aku guna software paint tool sai. Aku dah try guna paint tapi susah sikit sebab dia tak boleh buat layer. Bila tak boleh nak buat layer nanti nak letak warna susah sikit.Bila aku lukis aku rasa semua tekanan aku hilang sat.sat ja la kan..haha lagi satu aku boleh lukis gambar kartun ja.Kalau lukis gambo orang tak kan jadi. mesti jadi gambo kartun jugak ^_^





mula-mula lukis!muahaha memang hodoh

belajar dari utube buat doodle pakai tudung!



ada kemajuan sikit! ^_^

dah boleh lukis sampai kaki! ohyeaahhh!

princessss!kononnya la kan! :P

tak pandai sangat lukis doodle laki! :D

Boleh la kan??

special untuk mybff :iylia:

special untuk mybff :pjah:

special untuk mybff :nina montena:

special untuk mybff :hasanah:

untuk mybff :hazirah:

yang ni untuk dia hey! untuk hey!
special untuk roommate2 matrik! depa tetap kat hati aku
ni fist time lukis gambar orang! :')
Serius!terlalu rindu kat depa
  

p/s:bak kata yuna setiap gambar ada maknanya! :D

yang benar
cikcikedis

2 comments:

  1. cikedis, ajaq la camna nak buat. bagi link

    ReplyDelete
    Replies
    1. download paint tool sai..try cri kat utube "cara2 lukis doodle"..nnti ada 1 video yg ajar lukis guna curve..curve senang sikit sbb x lari sangat.buat layer sebab nak kaler nanti..line slow..nk buka utube lambat la ida.. :D

      Delete